CLIMBING BACKPACK WITH RAIN COVER

HARGA ASAL : RM 145.00
HARGA JUAL  : RM  139.00
FREE POS










Penerangan:
Ransel naik 60L ini direka khas untuk peminat perjalanan. Dengan reka bentuk ergonomik, ransel ini memberi anda rasa yang lebih selesa. Diperbuat daripada bahan yang berkualiti tinggi dan selamat, ia tahan lama untuk kegunaan lama. Ia pasti akan menyumbang kepada pengalaman luar biasa anda. 

Ciri-ciri: 
Diperbuat daripada kain kain nilon, tahan air, tahan air mata, ringan dan tahan lama- 60l ransel memanjat, petak utama yang luas dan pelbagai beg dengan kapasiti yang besar- Ultralight, hanya 0.95kg, mengurangkan berat beban ransel supaya anda boleh membawa lebih banyak barangan lain- Poket hujan hujan di bahagian bawah, mengelakkan air dan habuk ke dalam ransel, alat berguna pada hari hujan- Kasut dipisahkan menyimpan kantung, menghalang barang-barang dalam ransel menjadi kotor, mudah dan praktikal- Rekaan poket utama penutup poket utama, penutupan yang ketat untuk mengelakkan barang yang jatuh dari ransel- Dua poket sampingan untuk membawa lebih banyak botol air, mudah untuk mendaki, memanjat, peminat perkhemahan- Tali bahu berlipat trompet dan sokongan belakang untuk pengalihudaraan terbaik dan beban yang selesa- Tali bahu yang boleh laras, tali dada dan tali pinggang untuk memenuhi keperluan anda- Sesuai untuk aktiviti luaran seperti perjalanan, mendaki, berkhemah dan mendaki, dll. 
Parameter: 
Bahan: nilon tahan lama dan tahan lasak- Kapasiti: 60L- Panjang tali: 43 - 85cm / 16.93 - 33.46 inci- Beban maksimum: 30kgBerat pakej: 1.058 kgSaiz Pakej (L x W x H): 35.00 x 30.00 x 12.00 cm / 13.78 x 11.81 x 4.72 inciKandungan Pakej: 1 x Climbing Backpack...

No comments:

Post a Comment